دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نخستین نشست دبیرخانه آیین هفته فرهنگی هنری حافظ با حضور غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر اجرایی هفته فرهنگی هنری حافظ و همچنین نمایندگانی از مرکز حافظ شناسی، شهرداری شیراز، صدا و سیمای مرکز فارس، دانشگاه شیراز و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در دفتر معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
غلامرضا خوش‌اقبال گفت: امسال بنا داریم با توجه به تجربه بسیار خوبی که از برنامه‌های هفته فرهنگی هنری سعدی داشتیم رویداد یادروز حافظ را به هفته فرهنگی هنری حافظ ارتقا بخشیم. این مهم با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و همچنین اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی دیگر استانها و در تمام کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

یادروز حافظ امسال با نگرشی متفاوت نسبت به اصل برنامه‌ها طراحی شده و تصمیم بر آن است که با نگاهی جدیدتر، برنامه‌های متنوع‌تری برای عموم مردم ایران و همچنین استان فارس برگزار گردد ؛ از این رو نشستی با همت عالی رئیس انجمن مفاخر فرهنگی ایران جناب آقای شالویی ترتیب داده شده تا هفته فرهنگی هنری حافظ به صورت ملی و بین‌المللی دنبال گردد.

نخستین جلسه ملی این رویداد با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ،وزارت علوم و فناوری ، سازمان یونسکو ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسولان استان فارس و با همراهی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار خواهد شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم برای برگزاری این آیین ارزشمند را برنامه‌ریزی و اجرای آن را با همت عالی سازمانها و دستگاههای فرهنگی استان در دستور کار خواهند داشت.
وی رویدادهای این آیین را در پایان هفته منتهی به بیست مهرماه دانست و ادامه داد: از هر پیشنهادی برای بهتر برگزار شدن این آیین استقبال خواهیم کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG