دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

به منظور تحقق اهداف توسعه فرهنگی استان فارس در زمینه معرفی و بزرگداشت عالمان و متفکران استان و همچنین برقراری و گسترش همکاری و هم افزایی؛ تفاهم نامه ای بین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور به نمایندگی دکتر محمد شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با حضور حمید رضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به عنوان دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان، امضا و منعقد گردید و در این نشست احکام اعضاء نیز اهدا شد.

انتشار: فرهنگ فارس - مهر - پیام فارس - صداوسیما - انجمن آثار و مفاخر فرهنگی  - انجمن آثار و مفاخر فرهنگی -

محمود شالویی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای توسعه و ترویج آثار مفاخر فرهنگی، ادبی و علمی استان فارس تفاهم نامه همکاری میان این نهاد با استانداری فارس امضا شد.

وی ادامه داد: ترویج و الگوسازی مشاهیر و مفاخر شاخص استان به ویژه برای نسل جوان و ارتقای هویت ایرانی-اسلامی از جمله اهدافی است که این تفاهم نامه به دنبال دستیابی به آن است.

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور ادامه داد: بیش از یکصد سال از تأسیس و فعالیت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گذشته و این انجمن در تلاش است تا آثار مفاخر کشور در تمامی حوزه‌ها را نشر داده تا نسل‌های جدید نیز از این آثار استفاده کنند.

او یادآور شد: طی یک صد سال گذشته این انجمن مشاهیر و چهره‌های شاخص کشور را در سطح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی معرفی کرده و با برگزاری مراسم بزرگداشت مفاخر، انتشار آثار و مکتوبات آنها و ساخت بناهای یادبود به نسل جدید و جهان معرفی کرده است.

استاندار فارس هم گفت: بر اساس این تفاهم نامه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در ۱۴ محور با استانداری فارس همکاری خواهد کرد.

محمدهادی ایمانیه افزود: تسریع در روند اجرای گذر عرفان در شیراز، بزرگداشت ملاصدرا و مرمت و توسعه مدرسه خان، معرفی مفاخر آرمیده در دارالسلام شیراز و طراحی و نصب سردیس مفاخر از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری این انجمن اجرا خواهد شد.

 

 

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز هم گفت: بزرگداشت چهره‌های شاخص استان که از شهرت جهانی برخوردار هستند، گامی برای ارتقا جایگاه علمی و فرهنگی و ادبی کشور در جوامع بین المللی است.

امضای تفاهم نامه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور با استانداری فارس/ محمود شالویی، محمدهادی ایمانیه

 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG