دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
دبیر مجمع فعالان کتاب فارس از برگزاری رویدادهای فرهنگی معاشرت در شیراز خبر داد.
سجاد ایام، دبیر مجمع فعالان کتاب فارس گفت: چندسالی است که در دنیا، نشست‌های تد (ted) برگزار می‌شود و  افراد، تجربیات خود در قالب مونولوگ و سخنرانی برای انتقال تجربیات خود به دیگران را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: از آنجا که فرهنگ بومی در ایران دارای ظرفیت‌های نهفته‌ای در زمینه‌ی انتقال مفاهیم و گفت‌وگو و تعامل است؛ رویداد معاشرت را با رویکرد نشست‌های ۶۰ دقیقه‌ای برای گفت‌وگو و انتقال تجربیات افراد برگزار می‌کنیم.
وی ادامه داد: نخستین نشست موضوعی از سلسله نشست‌های معاشرت در ترومای نویسندگی، برای افزایش توان نویسندگی به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان، برگزار خواهد شد.
وی افزود: این رویداد در سه بخش، با حضور کلر ژوبرت، نویسنده کودک از کشور فرانسه ساعت 9 صبح، اکبر صحرایی و راضیه احمدی از نویسندگان شیرازی، ساعت 18 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه، 26 مهرماه جاری در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.
این رویداد به همت موسسه کتابزی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس برگزار خواهند کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG