دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای آگاهی‌بخشی مؤلفه‌های زیست عفیفانه، سه زمینه طراحی لباس و پوشش، رسانه (موشن گرافیک و پادکست) و نوآوری‌های اجتماعی بعنوان مزیت رقابتی استان فارس انتخاب شد.

نشست هم‌اندیشی زیست عفیفانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به ریاست حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با حضور معاونت‌ها و مدیرگروه‌های این اداره کل، برگزار شد.

حمیدرضا قانعی، استان فارس را در زمینه طراحی مد و لباس و لباس اقوام از دیرباز پیشتاز دانست و گفت: استعداد ویژه‌ای در این زمینه در استان وجود دارد و با توجه به برتری و ظرفیت نیروی انسانی خلاق در استان، نوآوری‌های اجتماعی نیز از برتری‌های قابل اتکا استان می‌باشد.
وی همچنین پرداختن به تولید محتوا ویژه فضاهای مجازی و تبلیغ و توسعه مفاهیم فرهنگی را اولویت خواند و تاکید کرد: موشن گرافیک و پادکست از قالب‌های ویژه و مورد حمایت استان در زمینه زیست عفیفانه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فراهم کردن زمینه تبادل اطلاعات و گفتگو با نسل جدید را از ضروریات دانست و ادامه داد: هر گونه اقدامی در حوزه مسائل اجتماعی باید با پیوست فرهنگی دقیق و اقناع افکار عمومی صورت گیرد تا زمینه اجرایی شدن آن فراهم گردد.

در این نشست که برخی از معاونین فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه کارشناسان خبره اداره کل حضور داشتند، در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای آگاهی‌بخشی مؤلفه‌های زیست عفیفانه، سه زمینه طراحی لباس و پوشش، رسانه (موشن گرافیک و پادکست) و نوآوری‌های اجتماعی بعنوان مزیت رقابتی استان فارس انتخاب شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG