دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سال جاری با توجه به تقارن این روز گرامی با روزهای متعلق به سالار شهیدان و ماه محرم و صفر برنامه‌های خود را با شرایطی دیگرگونه برای خبرنگاران تعریف کرده است.

غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به پاسداشت روز خبرنگار نوشت:
وقتی نشان از قلم و گفتار به میان می‌آید و نشانه‌های معرفت انسان آگاه را با خود به همراه دارد، نمی شود گروهی را از این دسته نادیده گرفت یا گاه فراموش کرد. این گروه که پیغام‌آوران راستین زمانه هستند کلمات را از گنجینه‌های تعقل خود و با آمیزشی از نشاط قلم و مهربانی و بیش از پیش از سر وجدان و حقیقت‌نگاری آمیزه‌ای ارزشمند می‌سازند که در دنیای امروزی خبر نامیده می‌شود؛ که به واقع این برشی از تاریخ‌نگاری زمانه به شمار می‌آید. تاریخ‌نگارهایی با سواد متعالی و فراتر از تاریخ محض و آگاه از همه‌ی حوزه‌های علوم زمانه از فقه و فلسفه گرفته تا هنر و فرهنگ و سیاست و اقتصاد و … که همراه با عشقی پایان‌ناپذیر مزین کرده‌اند تا بمانند و بستر اسناد تاریخ را به نام خود ثبت کنند.
امروز با هر نام و نشانی و آگاه از هر علم و درایتی در کنار هم گرد آمده‌اند تا در این روز که به نام آن‌ها ثبت شده است فضای زیبای عشق و ایثار را در دوره مقاومت و پایداری ایران عزیز به نمایش بگذارند و همانگونه که سال‌هاست این عشق را ایثار کرده‌اند برای مردمان‌شان و برای زمانه‌شان؛ تا کلام از نفس نیفتد و سخن به سرمنزل حقیقت نزدیک‌تر شود و این حقیقت به واقع رسیدن به انسان کاملی است که نور حقیقت خداوندی را درک کرده و در همه‌ی زمان‌ها جاری است.
امید داریم این رسالت همیشگی و مانا باشاد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سال جاری با توجه به تقارن این روز گرامی با روزهای متعلق به سالار شهیدان و ماه محرم و صفر برنامه‌های خود را با شرایطی دیگرگونه برای خبرنگاران تعریف کرده است. این اداره کل در شیراز با دیدار چهره به چهره از رسانه‌ها و در محل آن‌ها خبرنگاران و دیگر اهالی رسانه را تکریم خواهد کرد. در شهرستان‌های استان فارس نیز پس از رتبه‌بندی از نگاه تعداد رسانه در شهرستان، رییس محترم شهرستان‌ها به دیدار خبرنگاران خواهد رفت و دیداری خواهد داشت. از سویی دیگر برای اولین بار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سلسله کارگاه‌های تخصصی حوزه‌ی رسانه را برای خبرنگاران و اهالی رسانه برنامه‌ریزی و در دستور کار دارد. این برنامه از دو ماه پیش تعریف شده و نیازسنجی اولیه از رسانه‌های سراسر استان فارس انجام گرفته است. پس از تعریف دوره‌ها و هماهنگی نهایی این کارگاه‌ها برای رسیدن به آگاهی‌بخشی در سطح عالی و رسیدن به قله‌های بلند رسالت رسانه در استان فارس و در چهار شهرستان به عنوان محور برگزار خواهد شد که بدون شک نتایج آن ارزشمند و مانا خواهد بود.

امید داریم روزهای آتی روزهایی سرشار از دانایی و توانایی برای عزیزان عرصه‌ی رسانه به ویژه خبرنگاران سراسر استان فارس باشد.

غلامرضا خوش‌اقبال

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG