دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر ستاد اجرایی بزرگداشت دهه ولایت و امامت در این اداره گفت: تاثیرگذارترین رویدادهای غدیر با نگرش به امیر مومنان علی علیه السلام از گذشته در مساجد، برآمده از جوشش معنوی و خودخواسته شیعی مردم برگزار شده است.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (خبر) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (عکس) - حافظ‌خبر - فرهنگ فارس - صاحب‌خبران - ایکنا - روزنامه تماشا شماره 2688 مورخ 12 تیر 1401 صفحه 5 - روزنامه افسانه شماره 4752 مورخ 12 تیر 1401 صفحه 9- روزنامه طلوع شماره 3394 مورخ 12 تیر 1401 صفحه 4 - روزنامه سبحان شماره 5756 مورخ 12 تیر 1401 صفحه 3 - روزنامه کیهان شماره 23064 مورخ 13 تیر 1401 صفحه 3 - روزنامه شیراز نوین شماره 1586 مورخ 13 تیر 1401 صفحه 5-
دومین نشست ستاد بزرگداشت غدیر و دهه ولایت و امامت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد.
در این نشست رویدادهایی با رویکرد مردم‌مداری و مسجدمحور اداره کل و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بررسی شد.
غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر ستاد اجرایی بزرگداشت دهه ولایت و امامت در این اداره گفت: تاثیرگذارترین رویدادهای غدیر با نگرش به امیر مومنان علی علیه السلام از گذشته در مساجد، برآمده از جوشش معنوی و خودخواسته شیعی مردم برگزار شده است.
خوش‌اقبال افزود: بی‌درنگ همکاری دستگاه‌ها و به ویژه این اداره کل بایستی برای پشتیبانی و راهبری فرهنگی و هنری باشد؛ هر چند پویش‌گران در مساجد فارس، همیشه رویدادهای مناسبتی را در بهترین وجه خود برگزار می‌کنند با تعامل و همدلی بدنه تخصصی و مردمی، همیشه تاثیر ارزشمند خود را بر بسترسازی فرهنگ دینی داشته است.
سید رسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با برشمردن اهمیت مساجد در گسترش جریان‌های هنری گفت: می‌توان با نگاهی به توان و ظرفیت بالای مساجد فارس، امسال رنگی مردمی‌تر و شادتر به رویدادهای فرهنگی و هنری این اداره کل و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بدهیم.
حجه‌الاسلام حسین امیدی، دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس نیز با ابراز خرسندی از این گونه همکاری‌های سازنده و همسویی همیشگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: این نگاه تازه و ارزشمند را برای جریان‌سازی‌های سازنده فرهنگی در بستر اجتماع امروز با توجه به شرایط و توان جوانان مسجدی، سازنده و موثر خواهد بود.
گفتنی است در این نشست تعالی‌بخشی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری مردمی در راستای راهی روشن برای نسل امروز بررسی شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG