دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس به ریاست احمدرضا نداف، مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فرهنگ و هنر - ایکنا - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (عکس) - روزنامه سبحان شماره 5746 مورخ 31 خرداد 1401 صفحه 6 - روزنامه شیراز نوین شماره 1575 مورخ 31 خرداد 1401 صفحه 5 - روزنامه تماشا شماره 2678 مورخ 31 خرداد 1401 صفحه 3 - برنا - شبستان - پیام‌خبر -
در این نشست، پیرامون کارکرد و پویایی موسسه‌های قرآنی، پویش‌های اجتماعی در زمینه قرآن و عترت و چگونگی ترکیب اعضا گفتگوها آغاز شد.
احمدرضا نداف در این نشست با اشاره به برپایی نشست‌ها و رویدادهای قرآنی دهه کرامت، دو رویداد قرآنی برگزارشده در آستان احمدی و محمدی (شاهچراغ) (ع) و استهبان را بهترین رویدادهای این دهه دانست و گفت: در راستای فرهنگ‌سازی قرآنی، برآنیم تا در کنار رویدادهای گذشته همچون برگزاری محفل‌های قرآنی، رویدادهای نویی را با نگرش به زمینه‌های ویژه و نو، برنامه‌ریزی کنیم.
نداف، رفتن به سوی رویکردها و ایده‌های نو در زمینه قرآن و عترت را همراه با گیرایی مردمی، زمینه‌ای برای نهادینه‌سازی و مردمی‌سازی رویدادهای قرآنی خواند و افزود: از کارکردهای این شورا، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برپایه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه است.
گفتنی است در این نشست اعضا به این برآورد رسیدند که نهادها و دستگاه‌هایی که در زمینه قرآن و عترت کارکرد سازمانی دارند، اعضای اصلی و دیگر دستگاه‌ها یا چهره‌های قرآنی نیز به تناسب و ضرورت موضوع نشست، دعوت شوند.
احمدرضا نداف/ شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
 
شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
 
 
شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
 
شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG