دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

حمیدرضا قانعی در این نشست خواستار پویایی بیشتر پویش‌گران فرهنگ و هنر در زمینه مد و لباس شد و گفت: این نشست‌ها باید ماهانه برگزار شوند و رویدادهای ویژه‌ای را برای هر ماه برنامه‌ریزی کنند.

انتشار: حافظ‌خبر - فرهنگ و هنر - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (خبر) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (عکس) - ایرنا - باشگاه خبرنگاران جوان - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شبستان - سحاب‌پرس -

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس به ریاست حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با حضور زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، آرتیمس هوشیار، رییس دانشکده فنی وحرفه‌ای دختران الزهرا شیراز، ارسلان حسینی، مدیرگروه طراحی لباس دانشگاه هنر شیراز و تنی چند از پویش‌گران مد و لباس استان به همراه مدیرمسئولان مؤسسه‌های فرهنگی و هنری تک‌منظوره و چندمنظوره‌ای که در زمینه مد و لباس پویا هستند، برگزار شد.
حمیدرضا قانعی در این نشست خواستار پویایی بیشتر پویش‌گران فرهنگ و هنر در زمینه مد و لباس شد و گفت: این نشست‌ها باید ماهانه برگزار شوند و رویدادهای ویژه‌ای را برای هر ماه برنامه‌ریزی کنند.
قانعی مد و لباس را از بخش‌های ویژه فرهنگ هر جامعه است و افزود: جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه مد و لباس را باید خودمان نهادینه کنیم تا از دست‌اندازی بیگانگان به آن جلوگیری شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به سند ملی عفاف و حجاب و شیوه‌نامه‌ها ادامه داد: نوآوری و آفرینش‌های هنری و فرهنگی در زمینه پوشش و پوشاک، باید بیش از پیش باشد تا بتواند نیازهای مردم را برآورده کند.
وی با یادآوری این که بسترسازی برای شکوفایی هنری در زمینه‌هایی همچون مد و لباس از کارکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی است، پیوند بین طراح و تولیدکنننده را از دیگر کارکردهای این نهاد دانست.
گفتنی است برآیند نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس، برنامه‌ریزی برای برگزاری دو رویداد مسابقه زنده طراحی لباس و همایش تخصصی در این زمینه بود که در روزهای آینده، فراخوان آن منتشر خواهد شد.

 

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس/ حمیدرضا قانعی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس/ بهروز مرامی جدیدی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس/ هادی ورشویی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس/ ارسلان حسینی و محمدحسین شاکری زاده/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG