دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
هنرمندان هنرهای نمایشی و تئاتر خیابانی، در راستای این مهرورزی، رپرتوار خود را برای کودکان مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار شیراز به نمایش خواهند گذاشت.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - حافظ‌خبر - پیام‌خبر - روزنامه تماشا شماره 2484 مورخ 19 مهر 1400 صفحه 4 - روزنامه طلوع شماره 3192 مورخ 19 مهر 1400 صفحه 4 - تئاترفارس -
سید علیرضا موسوی، مدیر کانون تئاتر خیابانی فارس با گرامی‌داشت جشن مهرگان و هفته بزرگداشت حافظ گفت:
همزمانی جشن مهرگان و هفته بزرگداشت حافظ با روز جهانی کودک و هفته ملی کودک از فرصت‌هایی است که هنرمندان بایستی از آن برای فرهنگ‌سازی اندیشه گفتمانی و معرفتی حافظ و اندیشه مگر مهرورزی نبوده و نیست، بهره گیرند.
سید علیرضا موسوی ادامه داد: کانون تئاتر خیابانی فارس، در پی آن است که رپرتوار تئاتر خیابانی کودک را به این بهانه در شیراز برگزار کند.
مدیر کانون تئاتر خیابانی فارس افزود: هنرمندان هنرهای نمایشی و تئاتر خیابانی، در راستای این مهرورزی، رپرتوار خود را برای کودکان مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار شیراز به نمایش خواهند گذاشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG