دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در نمایشگاه مجازی کتاب قاصدک مهر استان فارس، مبدا کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشان سراسر کشور هستند و مقصد آن، شهروندان استان فارس خواهند بود. نزدیک به 90 ناشر و کتابفروشی از سراسر کشور و بیش از 6500 کاربر تا کنون در این سامانه عضو شده‌اند.
انتشار: حافظ‌خبر -
 
محمدرضا نیازمند، مدیر سامانه قاصدک گفت: نرم‌افزاری که نمایشگاه مجازی کتاب قاصدک مهر استان فارس را برگزار می‌کند، نرم‌افزار قاصدک مهر است. می‌توان پیش‌بینی کرد که نزدیک به 150 هزار عنوان کتاب از ناشران سراسر کشور، در سامانه این نمایشگاه بارگزاری شود.
محمدرضا نیازمند، افزود: برای نخستین بار است که نمایشگاه کتاب غیرحضوری در استان فارس برگزار می‌شود. این نمایشگاه در بازه‌ای یک هفته‌ای از شانزدهم تا بیست‌ و سوم مهرماه جاری، پذیرای شهروندان استان فارس خواهد بود.
 وی ادامه داد: در نمایشگاه مجازی کتاب قاصدک مهر استان فارس، مبدا کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشان سراسر کشور هستند و مقصد آن، شهروندان استان فارس خواهند بود. به عبارت دیگر، کاربرانی که در استان فارس زندگی می‌کنند، می‌توانند به‌صورت آنلاین کتاب‌های خود را با تخفیف ده تا سی‌درصدی خریداری و نسخه چاپی را در نشانی داده شده، دریافت نمایند.
نیازمند یادآور شد: یا این که فرصتی ما برای ثبت‌نام ناشران و کتابفروشی‌ها تا پایان نخستین هفته مهرماه تمدید شد، خوشبختانه استقبال خوبی را شاهد بودیم.
 وی با اشاره به شرایط حضور ناشران در این نمایشگاه گفت: یکی از شرایط حضور ناشران در این نمایشگاه، عضویت در اپلیکیشن قاصدک بود تا بتوانند کتاب‌ها را صفحه خود بارگزاری کنند.  120‌ هزار عنوان کتاب در قاصدک، پیشتر بارگزاری شده بود و پیش‌بینی می‌شود که نزدیک به 150‌ هزار عنوان کتاب در فضای نمایشگاهی از ناشران گوناگون بارگزاری شود. این نخستین بار است که کتابفروشی‌ها امکان حضور در نمایشگاه را پیدا کرده‌اند.
 به گفته نیازمند، در حاشیه نمایشگاه هم‌ دوره‌های آموزشی در زمینه‌های تندخوانی یا افزایش تقویت حافظه و طراحی نرم‌افزاری برگزار می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG