دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

«تشریف آفتاب»، نکوداشت شاعر آیینی استاد احد ده بزرگی از سری برنامه های نخستین جشنواره ملی شعر رضوی همزمان با اعلام نتایج برگزیدگان ملی این جشنواره در تالار حافظ فرهنگ و ارشا فارس برپا گردید.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هنرشیراز - ایبنا - دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها -

همزمان با آیین پایانی جشنواره شعر کلاسیک رضوی، نکوداشت استاد احد ده بزرگی نیز برگزار شد.

احد ده بزرگی، شاعر پیشکسوت آیینی فارس، که در مراسم فرجامین جشنواره شعر کلاسیک رضوی از وی تجلیل شد، گفت: بنده کوچک تر از آن هستم که تقدیری از من بشود این تقدیرها را به پای امام رضا بگذارید.

احد ده بزرگی ادامه داد: در بچگی عشق خاصی به علی اصغر داشتم و در سن ٦ سالگی برایش شعر «گهواره خالی قنداقه خونین» را سرودم که برای زندگی بنده برکت بوده است.

وی در تذکری به شاعران آیینی خاطرنشان کرد: همه شاعران آیینی باید بدانند که تا وقتی خودشان وصل و با ذکر وارد نشود شعرشان کاربرد ندارد.

«تشریف آفتاب»، نکوداشت شاعر آیینی استاد احد ده بزرگی بود که از سری برنامه های نخستین جشنواره ملی شعر رضوی برگزار گردید و این آیین روز چهارشنبه ١٩ تیرماه جاری ساعت ١٧:٣٠ در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

هیات داوران جسنواره اسامی برگزیدگان را به شرح زیر اعلام کرد:

فروغ تنکاب از فارس احمد مغربی از فارس علی صادقی از فارس علی سلیمانی از همدان اسماعیل سکاک از قزوین محسن کاویانی از قم الهه بیات فخاری از خراسان رضوی غلامعلی مهدی خانی مجرد از فارس دانیال بهادرانی از فارس احسان بیات از مرکزی علی رضا رجب علی زاده کاشانی از اصفهان محمد زارعی از مرکزی محمدحسین ملکیان از اصفهان میلاد حبیبی از اصفهان و افشین اعلی از تهران



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG