دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در دیدار پایانی روز سوم سی و سومین دور مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور، متفاوت ترین بازی به نمایش درآمد.

انتشار: حافظ‌خبر - پیام‌خبر - سحاب‌پرس -

دیدار پایانی سومین روز از مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان با دیدار تیم های پرسپولیس بهبهان و ناجا قم از سر گرفته شد.
در این دیدار هندبالیست های نارنجی پوش پرسپولیس بهبهان توانستند در پانزده دقیقه نخست پیشتازی خود را با ده گل بر پنج گل به نمایش بگذارند.
با ورود به پانزده دقیقه پایانی نیمه تیم سبزپوش ناجا قم درخواست وقت استراحت کرد تا سرمربی این تیم راهکاری خود را برای هندبالیست هایش بیان کند. در دقایقی پایانی اما در حالی تیم پرسپولیس از وقت استراحت خود استفاده کرد که با اختلاف از تیم روبرو پیشی گرفته بود.
نیمه نخست که با خشونتی بیش از دو بازی دیگر امروز پی گرفته می شد و داور این بازی چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرده بود با پیروزی هجده بر یازده تیم پرسپولیس بهبهان پایان یافت.
دیگرگونگی این بازی در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و در یک بازی به شدت سرعتی تیم پرسپولیس بهبهان با چهل و دو گل بر سی گل تیم ناجای قم را پشت سر گذاشت.
در یک آنالیز آماری از بازی های روز سوم لیگ برتر هندبال مردان می توان بازی پرسپولیس بهبهان و ناجا قم را از نظر عددی دارای بیشترین گل، فرصت های از دست رفته، هدف قرار گرفتن تیرک دروازه، بهره گیری از وقت استراحت، سرعت، تنش، خطا، کارت زرد، سخت ترین داوری، بیشترین گل از نقطه پنالتی و بیشترین گل در کمتر از یک دقیقه دانست.
دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور از ۱۹ تا ۲۴ آدر در سالن وزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG